Buikschildering Twente

Wat was de situatie?

Buikschildering Twente was een starter op de markt. Er was geen enkele vorm van grafische communicatie, geen social media aanwezigheid en geen website.

Wat heeft 23Tien gedaan?

  • Er is een logo en een beeldmerk ontwikkeld om zo een gezicht te geven aan het bedrijf.
  • Omdat de eerste buikschilderingen testen waren hebben we er voor gekozen om een Facebook account aan te maken. Via Facebook is de oproep voor de eerste tien zwangere dames gestart.
  • Na het blijvende succes van het Facebook account is de website ontwikkeld. Dit is een website waarbij de afbeeldingen van de beschilderde buiken in het zicht moeten springen. Stukje bij beetje word de website uitgebreid door gebruik te maken van een CMS.
  • De implementatie van Google Analytics in de website betekend dat er gericht gekeken kan worden naar de zoekresultaten en naar de bezoekers.
  • Er is een LinkedIn en een Google+ bedrijfspagina aangemaakt, wederom om zichtbaarheid te vergroten.
  • Ontwikkeling van beursstands
  • Grafische vormgeving zoals flyers, brochures, cadeaubonnen

Wat is het resultaat?

De website word dagelijks bezocht, door de verkregen analyse uit Google analytics is de site continu in verbetering. Door alle beschilderde buiken op Facebook te plaatsen is het bereik fors gestegen. De bezoeken vanuit Facebook en LinkedIn zijn duidelijk zichtbaar in de website. De aanvragen stijgen, zo ook de orders.

Wat betekend 23Tien in de toekomst?
Het opzetten van een klanten database en het uitbouwen van de website. Er zal in de nabije toekomst ook gestart worden met een social CRM en e-mail marketing.