De Grimeshop

Wat was de situatie?

De Grimeshop had een bestaande website. Deze sloot echter niet aan bij de hedendaagse communicatie uitingen. Richard Nijboer had de wens om de de website up te daten anno 2015, naar de huidige uitingen.

Wat heeft 23Tien gedaan?

  • Vormgeving en ontwikkeling van de website middels een CMS systeem.
  • Advies over de content¬†op de websites.
  • De implementatie van Google Analytics in de website, dit betekend dat er gericht gekeken kan worden naar de zoekresultaten en naar de bezoekers.
  • Advies gegeven over de vervolgstappen.
  • Uitleg gegeven over het plaatsen van projecten, agenda items, het complete CMS.
  • Advies over de indeling van social media en hoe hier gebruik van te maken.

Wat is het resultaat?

Een website die aansluit bij de huidige vormgeving. Te bezoeken via mobiele devices. De website word dagelijks bezocht, door de verkregen analyse uit Google analytics kunnen de beheerders met de website inspelen op het gedrag van de bezoekers. Door het CMS systeem en de uitleg die daarover gegeven is kan de beheerder gemakkelijk de website zelf bijhouden.