De Koff

Wat was de situatie?

De Koff is uw totaal partner als het gaat om themafeesten, ballonnen decoraties en daarnaast hebben zij het ruimste assortiment in grote en kleine attracties. Nadat de Koff was gevestigd in het nieuwe pand te Holten, werd het tijd om in de communicatie uitingen ook een vernieuwing door te voeren. Daarnaast was er de wens om orde op zake te stellen betreft documentatie en beeldmateriaal.

Wat heeft 23Tien gedaan?

  • Advertenties
  • Flyers
  • Brochures
  • Folders
  • Spandoeken
  • Website up to date houden
  • Website ontwikkelen
  • Niche websites ontwikkeld
  • Content creatie
  • SEO content creatie
  • Social media vernieuwd
  • Analytics implementatie
  • Advies gegeven m.b.t. online marketing

Wat is het resultaat?

De identiteit van De Koff is vernieuwd. De uitstraling past bij de identiteit en de koers van het bedrijf. De sfeer is persoonlijk gemaakt, zoals het bedrijf is. De locaties waarop beeldmateriaal en documentatie zich bevond is terug gebracht tot één locatie waarop alles netjes geordend is, hierdoor word er efficiënter gewerkt.

De vormgeving is aangepakt. Van documenten in Word waarop kleine foto's te vinden zijn is er de omslag gemaakt naar meerdere brochures, flyers en posters. Gerelateerd aan de drie concepten die aanwezig zijn binnen het bedrijf. De brochures zijn ook in de online omgeving geplaatst zodat ook op locatie de communicatie uitingen bekeken kunnen worden. Dit staat niet alleen representatiever maar zorgt ook voor hogere verkoop.

De websites zijn aangepast waardoor je duidelijk kon zien dat de bezoekers per week verhoogde. Doordat er meer aandacht werd besteed aan de social media zag je ook daar uit een stijgende lijn viewers, likes en bezoekers naar de website. Uiteindelijk zijn de offerte aanvragen en orders zijn gestegen.