Party Creators

Wat was de situatie?

Party Creators, een samenvoeging van twee sterke krachten in de evenementen branche. Bij deze fusie is vormgeving, een website en social media gewenst.

Wat heeft 23Tien gedaan?

  • Er is een logo en een beeldmerk ontwikkeld om zo een gezicht te geven aan het bedrijf.
  • De eerste vormgeving voor de social media accounts, Facebook en Twitter.
  • Advies over de content die daarop gedeeld kan worden.
  • Grafische vormgeving¬†voor de brochure.
  • Content ontwikkeld voor de brochure en de website.
  • Vormgeving en ontwikkeling van de website middels een CMS systeem.
  • De implementatie van Google Analytics in de website betekend dat er gericht gekeken kan worden naar de zoekresultaten en naar de bezoekers.
  • Advies gegeven over de vervolgstappen.

Wat is het resultaat?

De brochure is geprint zodat deze kan worden verspreid, ook is deze digitaal online gezet zodat de brochure online bekeken kan worden. Binnen no time had de Facebook 100+ volgers op Facebook. De website word dagelijks bezocht, door de verkregen analyse uit Google analytics kunnen de beheerders met de website inspelen op het gedrag van de bezoekers. Door het CMS systeem en de uitleg die daarover gegeven is kunnen de beheerders gemakkelijk de website zelf bijhouden.