Vermeulen Dak- en Zinkwerken

Wat was de situatie?

Vermeulen Dak- en Zinkwerken is een reeds bestaand bedrijf die toe is aan de volgende stap.

 

 

Wat heeft 23Tien gedaan?

  • Redesign logo en huisstijl
  • Ontwerp advertentie
  • Ontwerp en realisatie social media
  • Ontwerp Camionette

 

 

Wat is het resultaat?

Met het oude ontwerp in gedachten hebben we het nieuwe logo ontwikkeld. Op het moment dat het logo bekend is kunnen we spelen met de elementen uit het logo. De kleuren en de vormen. Het oude logo had een oranje tekst met daarbij zwarte lijnen die een woning inclusief dak vormen. In de nieuwe situatie heeft 23Tien er voor gekozen om de V van Vermeulen als dak terug te laten komen. De oranje kleur is behouden omdat je oranje goed in het oog springt.

Met een prachtige oneliner en een nog mooiere oude foto maken we duidelijk dat Vermeulen Dak- en Zinkwerken geen nieuw bedrijf is, maar kennis en vakmanschap bezit. Met een complete nieuwe huisstijl, een start op social media en duidelijke belettering op de camionette zorgen we er voor dat het bedrijf in het oog springt.